Învățarea limbii germane prin metoda absorbției

Ați observat? Mulți oameni vorbesc ca părinții lor. Aceleași expresii, manierisme și, din păcate, comentarii negative, de asemenea.

Copiii nu imită în mod conștient toate aceste aspecte. Tocmai le-au absorbit.

Cu toate acestea, deoarece putem absorbi obiceiuri negative, putem absorbi și obiceiuri pozitive de vorbire.

Cheia pentru ca absorbția să aibă loc este să fiți expus în mod repetat la o cantitate limitată de material. Încercați să vă amintiți cum v-au vorbit părinții când ați rupt ceva sau când v-au lăudat. Cel mai probabil, au repetat aceleași mesaje de-a lungul multor ani.

Care sunt implicațiile practice?

Iată ce fac, care ține doar de interesele și nevoile mele personale.

Doriți un abonament gratuit la grupul meu de Facebook pentru a învăța limba germană? Acolo, veți primi actualizări la articolele mele. Și mă puteți întreba orice are legătură cu învățarea germană. https://www.facebook.com/groups/380160425489622

Am mai multe cicluri de cărți pe care le citesc și le ascult repetat. Când un ciclu se termină, îl încep din nou. Ciclurile mele sunt, printre altele, toate cele 38 de piese de teatru ale lui Shakespeare (o piesă pe săptămână și, da, există o dezbatere despre câte piese a scris de fapt), romane de Theodor Fontane și piese de teatru în spaniolă de Calderon de la Barca , Ruiz de Alarcon și Lope de Vega.

În timp, încep să îmi amintesc automat expresii și nuanțe stilistice pe care vreau să le imit.

Cum ar putea să arate asta pentru dvs.?

• Citiți și ascultați o cantitate limitată de texte în mod repetat, în cicluri.

• Alegeți cele mai relevante și atractive materiale pentru dvs. personal. Ar putea fi romane, poezii, piese de teatru, dar și manuale universitare, manuale tehnice, manuale de instrucțiuni, texte religioase, cărți de autoajutorare etc. Gândiți-vă așa: Care sunt textele fundamentale în profesia mea și pentru viața mea personală care ar exercita cea mai mare influență asupra mea?

• Nu încercați să depuneți prea mult efort încercând să imitați stilul. Aveți încredere în proces: după a 3-a lectură vă veți aminti automat din ce în ce mai multe fraze utile.

---

Limba germană cu mine la doar 50 de Cents pe săptămână. Învațăți să vorbiți liber și să scapați de greșeli cu metoda cu care eu personal am învățat 20 de limbi străine. https://www.thegomethod.org/servicii/materiale/

Află cum poți beneficia de ajutorul meu: https://www.thegomethod.org/servicii/limba-germana/

Sunt psiholog (M.A. de la Universitatea din Hamburg) și profesor de limbă din Hamburg / Germania. În prezent locuiesc în Republica Moldova.

 


 

 

 

 

 

Comments

Popular posts from this blog

Cele mai bune dicționare online german-german și funcțiile lor secrete

Cum să memorezi mai bine cuvintele noi?

Cum să nu mai pierzi timpul în timp ce înveți limba germană