Cum să memorezi mai bine cuvintele noi?

Dacă aș începe să vând o nouă aplicație sau un curs despre secretele mele pentru a memora o mulțime de cuvinte noi rapid în mai mult de 20 de limbi, mulți oameni ar cumpăra.

Toată lumea caută o modalitate de a memora rapid multe cuvinte noi. Din experiența mea, nu este nevoie de tehnici speciale. Cheia este evitarea unor greșeli de bază pe care le fac majoritatea cursanților de limbi străine. Pentru mulți, învățarea limbilor se bazează pe presupunerea că primul și cel mai important lucru este să înveți cât mai multe cuvinte noi.

Este ca și cum ai vrea să crești multă masă musculară și singurul lucru pe care îl faci este să înghiți cantități mari de pudră proteică, fără să faci vreodată mișcare.

Iată un adevăr incomod:

- Cheia în vorbirea unei limbi este să înveți cum să combini corect și flexibil cuvintele. Poți exprima multe lucruri cu relativ puține cuvinte. Pe de altă parte, știind multe cuvinte și nefiind capabil să le combini, rămâi mut.

- Nu este nicio problemă cu uitarea cuvintelor. Creierul nostru „uită” cu un motiv. Înseamnă că, în adâncul sufletului, înțelegem că cuvintele pe care le învățăm sunt doar superficial importante. Cuvintele pe care încercăm să le memorăm printr-o aplicație sau o listă au puțină relevanță practică pentru viața noastră reală.

- Am învățat neintentionat/accidental majoritatea vocabularului din limbile noastre materne. Nu am învățat cuvinte prin aplicații sau liste de cuvinte. Am învățat cuvintele deducând sensul lor din context. Am început să comunicăm cu puținele cuvinte pe care le aveam, încercând să le folosim în cât mai multe combinații.

Care este solutia?

- Limitează numărul de cuvinte noi pe care le memorezi. Memorează în schimb structurile de bază ale propozițiilor și folosește-te de acele cuvinte.

- Învață cuvinte noi în funcție de situația ta actuală în viață. Care ar fi primele zece cuvinte de care ai nevoie pentru a supraviețui într-o țară străină? După aceea, care ar fi următoarele 10 cuvinte cele mai importante?

- Începe să comunici din Ziua 1, chiar dacă este doar să te înregistrezi pe mobil.

--

Scapă de bariera de a vorbi limba germană!

De mai mult de 20 de ani, asist elevii mei în depășirea fricii de a comunica liber în limba germană.

Născut la  Hamburg, cu masterat în psihologie de la Universitatea din Hamburg, sunt domiciliat la Chișinău unde am deschis întreprinderea mea ”GO Business Languages Solutions”.

Dacă vrei să mă contactezi direct, abonează-te la grupul meu de pe Facebook: https://www.facebook.com/groups/380160425489622   

Află cum secretele cu care am învățat mai mult de 20 de limbi, inclusiv limba română, te vor ajuta să înveți limba germană mai ușor și mai rapid. Cursul e aproape gratuit: https://gerhards-school.thinkific.com/courses/11secrete

Te intereseză doar limba germană?

https://www.thegomethod.org/germana/ 

Te-am ajutat deja și vrei să sponsorizezi video-urile mele cu o suma simbolică, beneficiind, în schimb, de statutul de membru de elită? Află mai multe aici: https://www.patreon.com/gerhardohrband

 

 

Comments

Popular posts from this blog

Cele mai bune dicționare online german-german și funcțiile lor secrete

Cum să nu mai pierzi timpul în timp ce înveți limba germană