La ce folosește învățarea intensivă a limbilor străine?

 Când sunt nemulțumiți de progresul lor în învățarea unei limbi străine, mulți își doresc să aibă mai mult timp pentru a învăța o limbă mai intens.

Dimpotrivă, recomand să limitezi timpul petrecut învățând o limbă străină, dar să exersezi în fiecare zi timp de 5-10 minute.

Lasă-mă să explic. Mulți cred că numărul total de cuvinte pe care le cunoști este un indicator al cât de bine cunoști o limbă. Și vocabularul este ceva ușor de măsurat, mai ales cu tot felul de aplicații.

Definiția mea a expertizei lingvistice este cât de rapid și flexibil poți combina cuvintele pe care le cunoști deja în propoziții corecte. Nu trebuie să cunoști 50 de mii de cuvinte pentru a putea gestiona 99% din situațiile de comunicare.

Același lucru este valabil și pentru regulile gramaticale. Trebuie să cunoști un număr limitat de reguli, dar să fii maestru în folosirea lor spontană.

Accentul aici se pune pe capacitatea de a reacționa rapid la tot felul de situații și de a fi creativ în combinarea cuvintelor.

Dacă te gândești la limba ta maternă, cu siguranță vei cunoaște oameni care sunt foarte cărturari, intelectuali, dar care sunt inferiori în conversația spontană decât cineva cu un vocabular mai limitat.

Așadar, cheia practicii lingvistice este să te antrenezi în fiecare zi combinând corect cuvintele.

• Este mai bine să limitezi numărul de cuvinte noi pe zi, astfel încât să te poți concentra pe construirea de propoziții cu acele câteva cuvinte.

• Este mai bine să stabilești limite de timp zilnice și să lucrezi într-un nivel intelectual optim.

Nu are rost să te epuizezi într-o zi și apoi să faci o pauză pentru o săptămână întreagă.

--

Scapă de bariera de a vorbi limba germană!

De mai mult de 20 de ani, asist elevii mei în depășirea fricii de a comunica liber în limba germană.

Născut la  Hamburg, cu masterat în psihologie de la Universitatea din Hamburg, sunt domiciliat la Chișinău unde am deschis întreprinderea mea ”GO Business Languages Solutions”.

Dacă vrei să mă contactezi direct, abonează-te la grupul meu de pe Facebook: https://www.facebook.com/groups/380160425489622   

Află cum secretele cu care am învățat mai mult de 20 de limbi, inclusiv limba română, te vor ajuta să înveți limba germană mai ușor și mai rapid. Cursul e aproape gratuit: https://gerhards-school.thinkific.com/courses/11secrete

Te intereseză doar limba germană?

https://www.thegomethod.org/germana/

Te-am ajutat deja și vrei să sponsorizezi video-urile mele cu o suma simbolică, beneficiind, în schimb, de statutul de membru de elită? Află mai multe aici: https://www.patreon.com/gerhardohrband

 

 

Comments

Popular posts from this blog

Cele mai bune dicționare online german-german și funcțiile lor secrete

Cum să memorezi mai bine cuvintele noi?

Cum să nu mai pierzi timpul în timp ce înveți limba germană